Geschillen Autokeuring

Mogelijk stelt u tijdens of na de keuring een probleem vast. Wat kunt u doen?

1. De stationsverantwoordelijke aanspreken

De toestand van uw wagen wordt vastgesteld op het moment van de keuring. Opmerkingen maakt u dus bij voorkeur op het moment dat uw wagen zich nog in het keuringsstation bevindt.
Voor technische informatie kunt u terecht bij de inspecteur. Voor andere informatie gaat u naar het loket.
Indien u bijzondere vragen hebt, tijdens of na de keuring, twijfel dan niet : spreek de stationsverantwoordelijke aan!

2. De directie contacteren

Indien u de stationsverantwoordelijke hebt gesproken en uw probleem niet is opgelost, dan kunt u zich tot de directie wenden.

ContactEER DE directiE

3. De Vlaamse overheid contacteren

Het Departement Mobiliteit en Openbare Werken kunt u contacteren op dit adres : Mobiel Vlaanderen

Voor een aanvraag tot terugbetaling van kosten na een laattijdige keuring vindt u hieronder het formulier 

Aanvraagformulier

Formulier geschillen Autokeuring

Wij hebben onderstaande gegevens nodig voor de registratie en opvolging van uw probleem

 
1 Begin 2 Voltooid
Pagina 1 van 2 (0%)